09 stycznia 2011

Zdrowe odżywianie,PŁYNNE WZMOCNIENIE CZYLI COŚ DLA ORGANIZMU....

Dostarczają mnóstwa witamin,minerałów i węglowodanów.Soki świetnie  poprawiają wydolność organizmu szybko stawiają na nogi.

szklanka soku pomidorowego




Znakomitą metodą na poranne orzeźwienie jest szklanka wypitej na czczo wody z łyżką miodu i sokiem wyciśniętym z połowy cytryny.
Taki napój przygotój wieczorem, aby przez noc uaktywniły się enzymy zawarte w miodzie.W ciągu dnia natomiast jak najczęściej popijaj soki z owoców lub warzyw.
Oczyszczają one organizm,pomagając usunąć z niego toksyny i zbędne produkty przemiany materii.
Pomagają walczyć z wieloma dolegliwościami. O wiele szybciej potrafią postawić na nogi, niż kolejna filiżanka mocnej kawy.

Najzdrowszy jest sok świeżo wyciskany.Podajemy go bezpośrednio po wyciśnięciu (najpóźniej po kwadransie) i nie słodzimy!Jeżeli sok z cytrusów jest dla Ciebie zbyt kwaśny, rozcieńcz go wodą, albo połącz z innymi, słodkimi z natury owocami, np. grejpfrut z malinami lub z truskawkami. 



                                                     SOK Z JABŁEK WZMACNIA KOŚCI   
                                                    I  STAWY.POMAGA TEŻ CHOREJ WĄTROBIE.
                         

SPRÓBUJ DOBREGO SOKU!
POMIDOROWY
Pomidory sa bogatym źródłem kwasu foliowego, wit.C, beta-karotenu,wapnia,potasu,magnezu i sodu.Sok znakomicie wzmacnia system odpornościowy i zapobiega zatrzymywaniu wody w organizmie.

MARCHEWKOWY
Wyjątkowo korzystny dla oczu. Zwiększa odporność organizmu, pomaga w leczeniu i niedokrwistości, chorób układu sercowo-naczyniowego, wątroby i nerek (zapobiega kamieniom).

SELEROWY
Likwiduje obrzęki. Dzieki sporej zawartości przeciwutleniaczy chroni przed niekorzystnym działaniem wolnych rodników. Polepsza pracę nerek i woreczka żółciowego, dzięki czemu zapobiega powstawaniu kamieni i niedopuszcza do zapalenia dróg moczowych.

POMARAŃCZOWY
Jest dobrym źródłem wit.C i potasu. Dwie szklanki tego soku dziennie może obniżyć cisnienie krwi oraz zmniejszyć ryzyko chorób sreca (reguluje przepływ krwi w naczyniach krwionośnych). Sok pomarańczowy, dzięki wit.PP, kontroluje poziom cukru. UWAGA! Bywa kaloryczny !


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lineye.pl